Mzdová agenta na klíč – to je personalistika i mzdy bez starostí

30. 5. 2020

Outsourcing služeb v oblasti mezd a personalistiky je stále oblíbenější u firem všech velikostí. Objevují se nové firmy, které kompletní zpracování mezd a personální agendy nabízí. Často jim však chybí dlouholeté zkušenosti i zázemí právní kanceláře. Personalistika a mzdová agenta totiž není jen o rutině, ale i právních dovednostech.

Mzdová agenda je především velice pracná

Obnáší velké množství rutinních činností a s každým nově přijatým zaměstnancem hrozí, že budeme muset navyšovat i stav ve své mzdové účtárně. Někdy máme menší dobře fungující firmu a nechceme se administrativou zabývat vůbec. Zdržuje nás od našeho core businessu. Uvědomujeme si však, že potřebujeme mít vše v pořádku. Existuje však i jiné řešení než si na mzdovou agentu a personalistiku najímat vlastní zaměstnance. Naše advokátní kancelář Praha 5 nabízí i služby v této oblasti.

V první řadě se vám postaráme o bezchybné personální smlouvy. Neuděláte chyby ve výpovědích, v dodatcích ke smlouvě ani ve mzdových výměrech. Zastoupíme vás i ve sporech se zaměstnanci. K tomu však naše advokátní kancelář JUDr. Zdeněk KOSCHIN obstará i veškerou běžnou rutinu, která je součástí mzdové a personální agendy.

Poptávat služby v oblasti mzdové a personální agenty jde pouze částečné, ale i zcela na klíč

Což je výrazně výhodnější a s touto neoddělitelnou součástí vašeho podnikání si pak už jako firma nemusíte dělat žádné starosti. Vykomunikujeme za vás vše s úřady. Agendy kolem toho není vůbec málo. PSSZ, OSSZ, finanční úřad, úřad práce a zdravotní pojišťovny – nic z toho už nemusíte dělat svépomocí. Zpracujeme pro vás kompletně mzdy i je vyplatíme, nebo vám dáme kompletně zpracované instrukce k vyplacení. Samozřejmostí jsou již zmíněné pracovní smlouvy i jejich změny. Připravíme roční zúčtování a v případě potřeby zpracujeme daňové přiznání pro zaměstnance. Pomůžeme i s takovými specialitami, jako je vyřízení pracovního povolení pro zahraniční zaměstnance.

Ornamenty